sobota, 17 sierpnia 2013

To II Rozdział mojego opowiadania. :)
MIłego czytania :) 

  Rozdział II
  Weszliśmy do sali. Rozejrzałam się po pokoju, tutaj dominował fiolet. Razem z Leonem usiadłam obok bardzo miło wyglądającej szatynki. 
 - Witajcie, jestem Angie i mam 24 lata. To wasz pierwszy dzień tutaj, więc najpierw niech się wszyscy przedstawią.- odezwała się nasza nauczycielka.- Zacznij Camilo.
 - Ok. Nazywam się Camilla Torres. Urodziłam się tu w Buenos Aires, mam 17 lat i kocham śpiewać.- Camila miała jasne brązowe oczy, brązowe oczy i miała na sobie lekką sukienkę do kolan, jeansową kamizelkę i skórzane buty za kostki. 
 - Dziękujemy Camilo, następny?- Angie uśmiechnęła się do nas. Jakiś chłopak wstał i zaczął mówić:
 - Mam na imię Maximilian Ponte, ale wszyscy mówią do mnie po prostu Maxi. Mam..- przestałam słuchać, tylko zamyśliłam się o nowej szkole, nowych przyjaciołach, wrogach, nauczycielach,. .. .. Leonie. Ciekawe czy mu się podobam? Ciekawe co on lubi?.. .. .. 
 - Może teraz ty?- Głos Angie wyrwał mnie z rozmyśleń. Szatynka siedząca obok mnie wstała.
 - Nazywam się Francesca, mam 17 lat. Jak miałam 6 lat przyjechałam tu z Włoch. Kocham śpiewać i tańczyć. 
 - Dobrze teraz ty Leon.- I o to przyszedł moment na który czekałam. 
 - Nazywam się Leon Verdas. Pochodzę z Buenos Aires. Mam 17 lat i kocham śpiewać i tańczyć.- skończył, a to znaczyło, że teraz kolei na mnie. Podniosłam się i zaczęłam:
 - Mam na imię Violetta Castillo. Mam 17 lat, urodziłam się tu w Buenos Aires, ale gdy miałam pięć lat wyjechałam do Madrytu, teraz wróciłam z powrotem tu. Nie wyobrażam sobie życia bez śpiewu, muzyki. Moim marzeniem jest wystąpić na wielkiej scenie i być gwiazdą. Ta, to chyba tyle.- uśmiechnęłam się i zajęłam swoje miejsce. 
  Po jakichś 10 minutach wszyscy się już skończyli i Angie zaczęła mówić:
 - Więc, waszym zadaniem będzie stworzenie w parach piosenki i zaśpiewnie jej. Więc.. .. .. Ludmiła będzie pracowała z.. .. Maxim.- Angie podała pierwszą parę.- Francesca będzie w parze z Fredericiem. Violetta będzie w parze z.. .. .. .. .. .. .. 

Chciałabym zaprosić was na mojego innego bloga: ---> MÓJ BLOG <---  :)
Serdecznie zapraszam :)

~~ Tini <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz